Rush Film Review: F1 atinge ecranul uriaș

Rush este încercarea actuală de a înfățișa acțiunea, precum și drama cursei pe film, precum și o evaluare rapidă a eforturilor anterioare arată exact cât de dificil poate fi acest lucru scoate. Revărsând așa cum este cu drama, riscul muritor, precum și rivalitățile mortale între personaje colorate, sportul ar părea a fi o mină de aur a materialului pe care Hollywood -ul să -l atragă, cu toate acestea, fiecare film important pentru sport cu motor până în prezent – de la Grand Prix la Le Mans până la zile De tunet – a scăzut într -un fel de marcă.
Publicitate – Postul continuă mai jos

Dar regizorul Ron Howard (Apollo 13, o minte superbă), precum și scriitorul Peter Morgan (regina, Frost/Nixon) l -au scos cu Rush. Pentru fanii de curse cu motor, este un portret palpitant, precum și evocator al anilor șaptezeci-una dintre cele mai multe epoci ale F1, atunci când banii de sponsorizare, precum și ofertele TV au început să ridice profilul, precum și profesionalismul sportului, cu toate acestea Câțiva dintre spiritul gung-ho din anii de ani au rămas în continuare. La fel ca și pentru participanții la filme generale, este un studiu de cercetare convingător al două personaje la fel de admirabile, dar absolut contrastante-James Search, precum și Niki Lauda-ale căror tehnici diferite de curse au reflectat această tensiune între monetar, precum și doar distracția.
Hunt este animalul de sărbătoare de modă veche, desigur. Hemsworth (mai bine înțeles ca supereroi Thor pentru o mulțime de spectatori) alunecă cu ușurință în fermecătorul, lipsit de griji al campionului din 1976, precum și în persoana necinstită, oferind o singură linie unică amuzant de obraznic în acest proces. Cu toate acestea, caracterizarea lui se termină să se simtă un pic puțin adânc lângă performanța fascinantă a lui Daniel Bruhl, ca obsesivă, condusă, precum și adesea fără umor Lauda-un tip a cărui decizie unică, precum și interesul de detalii ar fi sfârșit prin a fi designul succesului în F1 În deceniile care au urmat.